1. Degenarat

21.04.2017: Przed odejściem nazwała mnie degeneratem i dokładnie wiedziałem, o co jej chodzi. Nie wiedziała tylko, że dom, samochód i firma należy tylko do mnie, bo dostałem ją przed małżeństwem w akcie notarialnym od rodziców. Bez dzieci nie ma nic, a będzie potrzebować jak zwykle wiele. Przyzwyczaiła się do luksusu, nie żałowałem jej niczego, ale teraz odczuje tego brak, myślę, że dość szybko. Po miesiącu karta się skończyła, widziałem wyciąg, nie dzwoniła, ja również. Minął jeszcze tydzień, gdy usłyszałem dzwonek u drzwi. To Jolka, koleżanka, acha, więc to ona będzie emisariuszką. Zwykła rozmowa czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Anal, Podglądanie, Sex grupowy, Autor: ---Audi---, Źródło: xHamster
  2. Ciocia Alicja (II)

12.04.2017: Historia z wczorajszego dnia dała mi wiele do myślenia. Ciocia widocznie jest równie zboczona jak ja. Nie wracaliśmy już do zajścia z koleżankami. Mijały dni, a ja ciągle byłem wystawiany na jakieś dziwne (erotyczne) sytuacje, albo nie przymknięte drzwi albo paradowanie cioci w samej bieliźnie lub skąpym ubraniu. Czułem się jakbym był sprawdzany jak postąpię w takiej sytuacji. Cały czas historia przeglądarki czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Incest, Podglądanie, nagość, Autor: Kleio, Źródło: Pokatne
  3. Biały podkoszlek

08.04.2017: Wymarzony urlop. Grecka wyspa, czyli właściwy luz i swobodne nieskrępowanie. Inaczej, namiastka raju na ziemi za sensowne pieniądze. Zawsze się zastanawiała, jak bez biustonosza będą wyglądały jej nienależące do małych, piersi pod ciasno przylegającą do nich koszulką? Obawiała się, że przy tym rozmiarze mogą być zbyt obwisłe, a przez to mało efektowne. Sposobność by to sprawdzić była natomiast wprost idealna. Raz, że od kilku tygodni ostro postawiła na odchudzenie i tak już zgrabnego ciała. Dwa, tydzień słońca, obcy ludzie, a więc doskonałe warunki by przetestować to i owo. Tym bardziej, że czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Masturbacja, Podglądanie, Sex grupowy, Autor: Arthur7228, Źródło: xHamster
  4. Wymacana w autobusie

07.04.2017: Temat Bi zawsze mnie fascynował . Mój mąż nie wiedział że podobają mi się również kobiety … Zawsze dyskretnie to skrywałam … Nie zapomnę pewnej przygody , którą przeżyłam w autobusie miejskim …jadąc z pracy . Pracowałam do 15:00 więc to pora kiedy większość wraca z pracy . Był to letni dzień więc ubrana byłam typowo dla kogoś pracującego w biurze . Koszula , spódnica , żakiet … No może nietypowym strojem były pończochy samonośne ale o tym wiedziałam tylko ja… Standardowo był tłok , człowiek przy człowieku stykający się ze wszystkich stron … Zazwyczaj jazda z miejsca pracy do miasta gdzi czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Fetysz, Pierwszy raz, Podglądanie, Autor: elaura, Źródło: xHamster
  5. Luna - Rajska wyspa (I)

04.04.2017: 1. Raj Marzyliśmy o wakacjach w tropikach kilka lat i wreszcie mamy swój domek na morzu, piękny bungalow stojący na palach. Jak tylko Lena pokazała mi folder z reklamą wyspy, wiedziałem, że chcę tu przylecieć. Mój cel jest jasny: odpocząć od pracy i naładować akumulator na cały rok. Wyspa Luna to rajski kawałek lądu z ciepłym, krystalicznym morzem dookoła. Wynajęliśmy domek z dużym czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: delikatnie, Lesbijki, Masturbacja, Podglądanie, wakacje, Autor: adix, Źródło: Pokatne
  6. Ciocia Alicja

03.04.2017: Ze względu na brak dorywczej pracy w wakacje, postanowiłem oderwać się od rzeczywistości i wyjechać nad morze. Po przedstawieniu tego pomysłu rodzicom, oboje uznali, że przydały by się wspólne wakacje. Niestety nie tego oczekiwałem. Miałem 17 lat, sądziłem, że będę w końcu mógł wyrwać się z przyjaciółmi i nie być pod ciągłym nadzorem. Na całe szczęście moja matka była plotkarą i zadzwoniła do swojej czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Podglądanie, Incest, Autor: Kleio, Źródło: Pokatne
  7. Kamila niewolnica (IV). Zwykły dzień Kamili

02.04.2017: Kamila z niechęcią wstała z łóżka. Był koniec sierpnia, siódma rano, w czasie wakacji odzwyczaiła się od tak wczesnej pobudki, ale dziś nie było wyjścia. Ma na głowie wiele spraw do załatwienia. Szkoła, urząd, parę sklepów na mieście a krótko po południu wyjazd do wioski oddalonej kilka kilometrów od miasta a konkretnie do mieszkającej tam ciotki. Daniela nie było w domu, miał wrócić w okolicach północy, czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Podglądanie, masaż, wakacje, Autor: Falanga JONS, Źródło: Pokatne
  8. U źródeł (I)

30.03.2017: Pytasz o pierwsze doświadczenie? Kiedy pierwszy raz poczułam te ciemne, słodkie drżenie ud, miękkość brzucha, mocniejsze bicie serca? Mówisz o tym, jakby to było nagłe odkrycie, jakbym w swej dojrzałości doznała objawienia. A przecież to tak nie działa. Płeć budzi się po trochę, od samego początku, najpierw jest to tylko przeczucie, niepojęte tabu, zaledwie przeczuwana rozkosz, z wiekiem staje się czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Podglądanie, Pierwszy raz, Lesbijki, Autor: Allegra_Monte, Źródło: Pokatne
  9. Gdzieś u wybrzeży Andamanów (I)

26.03.2017: – Doskonale widziałam, jak pan chowa moją bransoletkę do kieszeni! – krzyknęła rozczochrana kobieta w ogniście czerwonej sukience, marszcząc ciemne brwi i strzelając gromami z przeszywająco błękitnych oczu. Wysoki mężczyzna w garniturze parsknął tylko krótkim, drwiącym śmiechem i podniósł szklankę ze szkocką, w niemym, ale szyderczym geście toastu. – Och tak, a teraz sprzedam ją za grube miliony i czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: nieznajomy, Podglądanie, bezludna wyspa, Autor: Wenna, Źródło: Pokatne
  10. Zamek - Fanatyzmy hrabiny Aleksandry (I)

14.03.2017: Mogłam zostać największą dziwką w Europie, jednocząc w ten sposób wszystkie kraje pod flagą miłości. Lubie jednak wybierać. Jestem dobrze wychowana. Uprawiam ars amandi (sztukę kochania i bycia kochaną). To jedyny łaciński zwrot, jaki utkwił mi w pamięci z czasów szkolnych. Mężczyźni rządzą światem, powiada Biblia, niechże więc rządzą wspólnie ze mną. Pierwsze doznania zmysłowe zawdzięczam czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Podglądanie, romans, nieletnia, historia, Autor: Dajvi, Źródło: Pokatne
  11. Majowy weekend (II)

10.03.2017: Obudziło mnie zimno, czułem, że moja żona drży. Majowe noce bywają zdradliwe, zwłaszcza dla nocujących pod chmurką. Szybko okryłem nas śpiworem i mocno przytuliłem Kaśkę. Nie chciałem, żeby się rozchorowała. Leżeliśmy "na łyżeczkę" i czułem, że robi mi się coraz przyjemniej. Ciepło powoli rozlewało się pod przykryciem. Przytuliłem się jeszcze mocniej, mój penis drgnął. Wspomnienie wydarzeń wczorajszego czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: małżeństwo, Podglądanie, namiot, Autor: johnny, Źródło: Pokatne
  12. Joanna i Tata

06.03.2017: Asia – moja żona jest raczej nieśmiałą kobietą. Mimo swoich 37 lat jest szalenie sexowna – 165cm, 56 kg, zgrabna dupcia i biuścik 75 D – i dopiero niedawno zaczeła zwracac uwagę ze przyciąga wzrok mężczyzn...Nawet więcej...zaczeło się jej to podobać!!!Sam to zauważyłem gdy usmiechała się widząc jak wujek bezczelnie wpatruje się w jej apatyczny biuścik. Widziałem, że sprawiło jej to olbrzymią satysfakcję. Mało tego zaczeła Wujka kokietować i pochylać się tak by miał lepszy widok...sądząc po wybrzuszeniu w spodniach widok wujkowi się bardzo spodobał! Po dłuższych namowach Asia zgodziła się by czytaj Erotyczne Opowiadanie