1. Nieznajoma z pociągu

23.12.2016: Jest gorące lato, jadę pociągiem jest strasznie gorąco i tłoczno. Stoję sobie na korytarzu. Na jednej ze stacji widzę na peronie dziewczynę, która wsiada do sąsiedniego wagonu. Ubrana jest w krótką spódniczkę i koszulkę na ramiączkach, tak że przez dekolt i miejsca, w których normalnie są rękawy można zobaczyć jej piersi. Jej wygląd jest prowokujący a zarazem bardzo podniecający. Nie wiem czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Klasycznie, Autor: alladyn, Źródło: Fikumiku
  2. Z nauczycielem

17.12.2016: Ania, 16 letnia dziewczyna o długich do pasa blond wlosach, dlugich szczupłych nogach. Wstała rano i zebrała się. Ubrała czerwone stringi na nie białą spódniczke mini, czerwony stanik a na niego białą bluzeczkę i białe szpiki. Wyszła do szkoły. Ania miała duże cycki jędrny tyłek i najważniejsze-ciasną pipke. W szkole cały czas myślała o nowym nauczycielu- Piotrze. W końcu dobiła ostatnia lekcja czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Klasycznie, Autor: Nikola, Źródło: Fikumiku
  3. Noc poślubna

16.12.2016: Wciągnęła mnie na górę. Wbiegliśmy do naszej sypialni. W kominku już się paliło. Podszedłem do niego i dorzuciłem kilka drewien. Gdy się odwróciłem stała przy łóżku i patrzyła na mnie zaczepnie. Jej oczy uśmiechały się prowokująco. Podszedłem i objąłem ją. Przytuliłem jej główkę do swojej... Po chwili poruszyła się... Nasz czoła oparły się o siebie a my patrzyliśmy sobie prosto w oczy. Figlarny czytaj Erotyczne Opowiadanie
  4. Lasek

15.12.2016: Obudziły go jakieś jęki. Sapanie. Ciche mruczenie. "Boże, gdzie ja jestem?" Pomyślał. Otworzył oczy i spróbował zlokalizować namiętne odgłosy. Już wiedział, gdzie jest – był na lotnisku na Lasku, chatce studenckiej. Lotnisko to wielkie miejsce do spania, gdzie łóżka są jedno obok drugiego po obu stronach długiego, prostokątnego pokoju. W jednym z rogów coś się rytmicznie unosiło. "Czy ja śnię?" – czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Pierwszy raz, Klasycznie, Masturbacja, Podglądanie, Autor: Madziambra, Źródło: Pokatne
  5. Majteczki z dziewczyną

15.12.2016: Dzisiaj opowiem o seksie z moją dziewczyną. Było to na początku naszej znajomości. Siedzieliśmy na kanapie, przytulaliśmy się i całowaliśmy. Widziała jak mój kutasek pręży się przez spodnie. W pewnym momencie powiedziała: - Chciałabym zobaczyć go w moich majteczkach. - Serio? - odpowiedziałem. - Tak, zrobiłbyś to dla mnie? - Mhhh. Wtedy wstaliśmy i ściągnąłem z siebie ubranie, a ona zdjęła czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Klasycznie, Autor: Artek, Źródło: Fikumiku
  6. Namiętność u doktora

11.12.2016: Kiedy słońce wyszło z nad drzew miasto zaczęło tętnic nowym życiem. Ulice przepełniły się samochodami oraz ludźmi, pośpiesznie wędrującymi do pracy. Promienie słoneczne bezskutecznie usiłowały przebić się zza długich zasłon okiennych. Tylko nie licznym promykom udało się przedostać do wnętrza pokoju. Muskając blade policzko Olivera, obudziły go z długiego snu. Mężczyzna bez większego zapału czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Klasycznie, Autor: Agnieszka, Źródło: Fikumiku
  7. Niezapomniany seks

10.12.2016: Obudziło mnie słonce. Spojrzałem na zegarek była godzina dziewiąta z minutami. Poleżałem jeszcze chwilkę, wstałem, ubrałem się w garnitur i zszedłem na śniadanie. Nic nie wskazywało na to ze ta niedziela będzie taka wyjątkowa. Poszedłem do kościoła, a ponieważ było bardzo duszno i gorąco nie wchodziłem do środka tylko stałem oparty o filar przy wejściu. W pewnej chwili zauważyłem przed sobą czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Klasycznie, Autor: anonim, Źródło: Fikumiku
  8. Aneta - koleżanka z pracy - 2.

09.12.2016: - Marcin wstawaj - głos żony, a myślałem, że to będzie Aneta budząca mnie porannym lodzikiem. Hehe, nie ma tak dobrze. - Już kochanie wstaję. A tak w sprawach rodzinnych. "Dzisiaj nie mam ochoty". "Jestem zmęczona". "Ci to tylko jedno w głowie". Tak, to odzywki mojej kochanej żony, jak wieczorem kładziemy się do łóżka. Toaleta, śniadanie i jazda do pracy. Wchodzę do firmy i od razu mi słabo czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Klasycznie, Autor: MarcinOrzysz, Źródło: Fikumiku
  9. Jesteś mokrutka

05.12.2016: Pewnej soboty poszłam do Ani, swojej najlepszej koleżanki i zapytałam, czy pójdzie ze mną na imprezę do Filipa. - Oj, chodź, Anka, będzie fajnie - prosiłam - zawsze powtarzasz, że nigdy nie masz sposobności spotkać nikogo. Mogę Cię zapewnić, że na tej imprezie będzie cała masa facetów. Anka popatrzyła na mnie z drugiego końca pokoju. - No nie wiem, Filip ma trochę dziwnych kolegów. Jesteś pewna, czytaj Erotyczne Opowiadanie
  10. Impreza integracyjna - ale nie moja

04.12.2016: Podróże służbowe to część pracy właściwie każdego handlowca. Wyjeżdża się do klientów albo na jakieś targi. I właśnie jeden z takich wyjazdów wspominam mile do tej pory. Trafiłem do dawnego miasta wojewódzkiego, nocleg miałem zamówiony w tamtejszym hotelu. Gdy meldowałem się po południu, w hotelu była cisza i spokój. Ale wieczorem to się zmieniło. Okazało się, że pewna duża firma ma w tym hotelu czytaj Erotyczne Opowiadanie
    Kategorie: Klasycznie, Autor: Tennesee, Źródło: Fikumiku
  11. Znajoma z podstawówki

30.11.2016: Alę pamiętałem z podstawówki, zawsze była cichą i nieobecną dziewczyną, myślę, że już wtedy zaczynała swoją przygodę z drągami. Po paru latach spotkałem ją na dworcu, była brudna i spoglądała na mnie nieobecnym wzrokiem. Zaprosiłem ją do domu, bo zrobiło mi się jej trochę żal, poza tym zawsze wydawała mi się interesująca, ponieważ była drobna, a jej kobiece przymioty prezentowały się nieźle. Na czytaj Erotyczne Opowiadanie
  12. Zdrada sąsiadów

29.11.2016: - Jesteś cudowną dziewczyną - powiedział. - Z tego co mówisz można wysnuć wniosek, że twój mąż tego chyba nie docenia. Gdybym ja miał taką żonę, to chyba nigdy bym jej nie puścił samej do sanatorium.... Uśmiechnęła się. - Nie miał wyboru - powiedziała. Dostałam skierowanie jeszcze leżąc w szpitalu. Gdyby wiedział, że ja, zamiast chodzić na zabiegi, spaceruję po parku z innym mężczyzną, to bym czytaj Erotyczne Opowiadanie